درخواست های پشتیبانی

[user-side-ticket-view-requests]

11 دیدگاه دربارهٔ «درخواست های پشتیبانی»

  1. سلام
    من محصول رو خریداری کردم ولی برای دامنه https://stokkala.com فعال نشده هنوز
    لطفا برای فعال سازی اقدام بفرمایید .

    1. با سلام اقای جعفری دامنه شما ثبت و تایید شد.

  2. فعال سازی سامانه اس ام اسی که تو پنل به صورت دیفالت نیست چه قدر زمان بره؟

    1. سلام وقت شما بخیر ، بستگی به نوع سامانه داره ، از یکساعت تا 24 ساعت متغییر هست.

  3. با سلام بنده افزونه رو خریدم اما هنوز فعال نشده کمی عجله دارم تیکت براتون زدم ممنون میشم

    1. سلام فعال شد عزیز

  4. با سلام
    من روی سایتم از افزونه advanced nocaptcha & invisible captcha استفاده میکردم زمانی که افزونه دیجیتس فارسی رو نصب کردم به تداخل خوردن و افزونه کپچا دیگه کار نکرد
    من در تمامی صفحاتم از کپچا استفاده میکردم لذا کپچای افزونه digits نیازمو برطرف نمیکنه
    چطور میتونم این تداخل رو برطرف کنم و طبق گذشته از افزونه advanced nocaptcha & invisible captcha استفاده کنم ؟
    با سپاس

    1. سلام ، وقتتون بخیر ، شما میتونید افزونه دیجیتس پلاس رو خریداری کنید ، اگر به مشکل خوردید ، بررسی می کنیم ، و مشکلی بود اگر شد ک رفع می کنیم . نشد هزینه تون رو مرجوع میکنیم عزیز . اما اگر مثل سایت خود ما از ورود و ثبت نام فقط با یک کلیک استفاده کنید نیاز به کپچا نخواهید داشت . چون خود تایید شماره یک پروسه تایید هویت کاربر هم هست .

  5. سلام
    من افزونه را خریدم و فعال شده بود امروز زده غیر فعال شده چرا؟
    از طرفی از ماد سرور پوسته خریدم که میگه یه فایلش کمه چیکار کنم متاسفانه سایت ماد سرور تیکت نهداره و صفحه تماس با ما هم خرابه.

  6. سلام من خریداری کردم اما با پیغام دامنه شما در لیست نیست مواجه میشم

    1. با سلام در تماس تلفنی توضیحات داده شد کاربر گرامی

دیدگاهتان را بنویسید
امتیاز خود را ثبت نمایید*

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *