قوانین و مقررات

بنام خدا

قوانین و مقررات سایت دیجیتس پلاس به شرح زیر می باشد :

1= مهمترین و اساسی ترین مورد در پشتیبانی و پاسخگویی به کاربران ، رعایت احترام کامل تیم پشتیبانی توسط کاربران می باشد ، و کوچکترین بی احترامی ،به پرسنل دیجیتس پلاس ، قابل بخشش نمی باشد ،و از ارائه هرگونه پشتیبانی به کاربرانی که این مورد را در نظر نگیرند ، جلوگیری به عمل می آید و برای همیشه دسترسی کاربر ، بسته خواهد شد.

همچنین واحد پشتیبانی ملزم به رعایت احترام ، اصول و ادبیات پشتیبانی و مشتری میباشد.

سایت دیجیتس پلاس به مدت هفت روز از زمان خرید به صورت رایگان محصولات را پشتیبانی مینماید از این رو به درخواست های پشتیبانی که حاوی توهین ، دستور ، تمسخر ، بی ربط با موضوع ، آموزش باشد و یا با حروف فینگلیش ارسال شود به هیچ وجه پاسخگو نبوده و تیکت مربوطه در حالت بسته شده قرار خواهد گرفت.

تاکید میشود  سایت دیجیتس پلاس به هیچ وجه من الوجوه پاسخگوی خریداران و کاربرانی که با توهین و بی ادبی با کارمندان شرکت برخورد نمایند نمی باشد. رعایت ادب و احترام طرفین هم خریدار گرامی و هم کارمندان شرکت جزو مهمترین اولویت های کاری شرکت میباشد. این مورد که  ” حق با مشتری میباشد” در شرکت دیجیتس پلاس بی معنی میباشد. حق با حق دار است.

2= زمان پاسخگویی به سوالات و مشکلات کاربران در بخش پشتیبانی دیجیتس پلاس از 24 ساعت تا 72 ساعت متغییر می باشد ، هرچندتمام سعی ما بر پاسخگویی سریع و دلسوزانه بوده و این مبنای کار تیم ما بوده است ، اما ممکن است زمانی پاسخگویی طولانی تر شود.

حداقل زمان پاسخگویی به درخواست های پشتیبانی عمومی 48 الی72 ساعت کاری میباشد. و به درخواست های خارج از ساعات کاری و روز های کاری در ساعت و روز کاری پیش رو پاسخگویی خواهد شد.

3= استرداد هزینه افزونه : قبل از خرید ، تمامی توضیحات ارائه شده را بخوانید ، حتما تنظیمات را طبق تنظیماتی که اعلام می کنیم انجام دهید ، در صورتی که مشکلی در کارکرد افزونه وجود داشته باشد ، ( به همان صورت ک اعلام شده است عمل نکند) میتوانید درخواست استرداد وجه نمایید و طی 24 ساعت نهایتا 72 ساعت به شماره کارت شما بازگشت داده می شود.

4=رفع مسئولیت : این مورد به معنای آن نیست که افزونه مشکلی دارد ، در واقع این افزونه صفرتا صد توسط خود ما برنامه نویسی شده است و کاملا به آن اشراف داریم ، و بارها تست میشود. اما همانطور ک واقف هستید هیچ انسانی بی خطا نیست و هیچ برنامه ای هم بدون باگ نیست ، و تیم دیجیتس پلاس ، هیچگونه مسئولیتی از این بابت متعهد نمی شود.

لذا از شما کاربران گرامی ، درخواست می کنیم ، که موارد و مشکلی را اگر مشاهده نمودید ، سریعا گزارش بدید.

حل مشکل یا باگ های گزارش شده توسط کاربران در اسرع وقت در برنامه زمانی تیم قرار میگیرد و در سریع ترین زمان ممکن آپدیت منتشر خواهد شد.

تبصره: طبیعی است با توجه به بروزرسانی مداوم و مکرر هسته مدیریت محتوای وردپرس و بروزرسانی مداوم و مکرر در افزونه فروشگاهی ووکامرس  این مورد از تعهد شرکت خارج میباشد. که افزونه با تمامی نسخه های وردپرس و ووکامرس سازگاری داشته باشد ، افزونه  فقط با نسخه های اعلامی که از طرف واحد فنی دیجیتس پلاس اعلام میشود سازگار میباشند.

5= به درخواست های پشتیبانی که به غیر از سیستم تیکتینگ ارسال شود از جمله تماس های تلفنی و یا ایمیل شرکت ترتیب اثر داده نخواهد شد. و هیچ استنادی به آنها نمیشود قابل پیگیری از طرف شرکت نمی باشد.

6=هرگونه مشکلات مربوط به هاست ، نوع هاست ، قطعی هاست ، مشکلات دامنه ، ناساز گاری  افزونه با هاست مشتری ، مشکلات وردپرس ، قدیمی بودن نسخه وردپرس ، آپدیت وردپرس ، دست کاری کد ها و فایل های افزونه از طرف مشتری و غیره … جزو خدمات پشتیبانی نمیباشد . و لطفا از ارسال درخواست ها در این موضوعات خودداری نمایید.

7=به درخواست های پشتیبانی که تحت لوکال هاست راه اندازی شده اند ، (افزونه خریداری شده در وردپرسی که در کامپیوتر شخصی و لوکال میباشد ) ترتیب اثر داده نمیشود و جزو خدمات پشتیبانی نمیباشد.

8=سایت دیجیتس پلاس هیچ تعهدی در قبال بروز رسانی مادام العمر افزونه ها نداشته و ندارد.